niedziela, 19 października 2014

Wyniki konkursu Moja Mała Francja

Drodzy Czytelnicy!

Spieszę Wam donieść, że konkurs zorganizowany z udziałem e-sklepu Moja Mała Francja został rozstrzygnięty!


Nagrody w postaci bonów na zakupy w e-sklepie Moja Mała Francja wędrują do :

- Adriany za kreatywność :) [bon o wartości 50 zł]
Blog o Francji i Francuzach jest odlotowy, a ja marzę, by w mojej kolekcji gadżetów pojawił się haczyk na papier toaletowy. Lubię często siedzieć na porcelanowym tronie, a widząc ofertę sklepu Moja Mała Francja z wrażenia przecieram skronie.Tutaj nikogo się nie oszukuje tylko oryginalne francuskie gadżety w dobrej cenie się oferuje. Regularnie na Anioł Pański przed moimi oczami ujawnia się Pan Sebastian Sebański, który ten niesamowity sklep założył i ogrom serca w niego włożył. Jest to mężczyzna, wrażliwy, nietuzinkowy a jego sklep znajduje się w Gdańsku przy ulicy Storczykowej. Niech się w moim życiu dzieje, co chce, ale sklep realizuje z prędkością światła zamówienia przez kuriera z DPD. Pragnę mieć haczyk na wyciągnięcie ręki a nie żeby mój ukochany obserwował me gołe, blade wdzięki. Dobrze, że jest na tym ziemskim piedestale ze swym blogiem Pani Justyna, która o swych Fanach nie zapomina. Konkursy ze sponsorami organizuje i francuską tradycję w Polsce pielęgnuje za co jej z całego serca dziękuję. Francja to jej całe życie i nie będzie to żadne nowe odkrycie. Pani Justyna to w Polsce prawdziwa francuska duma i mam nadzieje, że każdy wie o co mi kuma. Nawet francuskie żabki na talerzach kumkają i o blogu Pani Justyny z radością wspominają. Nie marnuje się tutaj ani jedna przeznaczona na internet złotówka bo Pani Justyna często wspomina o francuskich słówkach. Hołosyniuk Justyna o tej wrażliwej kobiecie się nigdy nie zapomina. Dostaję totalnego bzika na punkcie jej kółka i krzyżyka. Może zabrzmi to banalnie, ale z całą rodzinką czytam jej ogłoszenia parafialne. Całe życie dzięki Pani Justynie się zmienia i przechodzę od gramatyki do płynnego mówienia. Jak również się Liftinguje i swym francuskim akcentem każdego człowieka czaruje. Mogłabym zaprosić tutaj znajomych ponad stu, gdy widzę post o Adrianie Karembu przecież to moja imienniczka z której powodu dostaje bziczka. Niechaj zawsze ten blog będzie z dobrą francuską tradycją kojarzony bo Wielka Stopa będzie codziennie szukać swej żony.Adriana dołączyła do zgłoszenia zdjęcie dostępne TUTAJ

Margrietje za odwagę napisania zgłoszenia w języku francuskim [bon o wartości 40 zł]

Je choisirais le parapluie Parasol czarny w kropki pour deux raisons. En premier, parce que je n’ai pas de parapluie. Celui que j’ai acheté ne déjà fonctionne plus! Et j’aime bien me promener avec mon chien dans la pluie mais je n’aime pas d’être mouillée. Pourtant la saison pluvieuse commence
maintenant. Ensuite, j’aime le chic français! En ce parapluie est tout a fait dans le style français. Je suis une femme qui aime bien l’élégance et l’exceptionnalité. Parasol czarny w kropki est absolument élégant et unique avec ses petits pois blancs et sa volant très jolie! Je peux m’imaginer que je me promène dans les rues de ma ville avec mon parapluie!
Je vais payer 10 zł. plus. :)

Dominiki za jej miłość do książek [bon o wartości 30 zł]

Ustaliliśmy z mężem już dawno, że jestem molem. Książkowym oczywiście, bo ubrania o ile lubię (szczególnie w zimie, albo jak do ludzi wychodzę), to książki lubię o niebo bardziej. Smakuję je, delektuje się każdą literą, pochłaniam, jak świeże paryskie bagietki. A później szukam kolejnych
zakurzonych kątów domowych, gdzie znajdą dla siebie bezpieczny dom, nim wygłodniała nie sięgnę po nie po raz kolejny. Część z nich ląduje na niebezpiecznie uginającej się półce przybitej dumnie
na środku ściany, niczym dzieło malarskie co najmniej Kossaka. Co dzień z zastanowieniem wpatruję się w tą deskę, która z taką dumą dźwiga moje lekarstwa na egzystencjalne niedole. Jednego jej tylko brakuje. Podpórek na książki. Coby nie pouciekały, tylko wytrwale czekały, aż znów je przytulę do serca.
Grosik z bonu, grosik z portfela i podpórki będą jak malowane. :-)


Dziękuję wszystkim osobom za udział w konkursie, a zwycięzcom gratuluję nagród! Do zobaczenia przy okazji kolejnego konkursu :)  

3 komentarze: