sobota, 14 stycznia 2017

My French Film Festival 2017

Kochani miłośnicy francuskiego kina!

Właśnie ruszyła 7. edycja  My French Film Festival! Jest to festiwal filmów francuskojęzycznych dostępny w Internecie na całym świecie! Polska widownia ma dużo szczęścia, bowiem na terytorium naszego kraju wszystkie filmy można oglądać za darmo! Więcej szczegółów poniżej.

Ja zacznę od filmu Przemoc zbiorowa z moim ulubionym Vincentem Casselem, o którym niedawno pisałam TUTAJ. A Wy?  



KIEDY : od 13 stycznia (wieczorem) do 13 lutego 

PROGRAM : 10 filmów długometrażowych + 10 filmów krótkometrażowych (szczegóły TUTAJ)

CO TRZEBA ZROBIĆ : włączyć komputer, usiąść wygodnie w fotelu, zarejestrować się na stronie (co zajmuje dosłownie 2 minuty) i... hulaj dusza, piekła nie ma ;)

NAPISY : filmy dostępne są również z polskimi napisami, ale włączajcie je tylko w podbramkowej sytuacji :P ćwiczcie rozumienie ze słuchu, oglądając filmy krótkometrażowe najpierw w wersji oryginalnej, a następnie z napisami, najlepiej francuskimi :D żeby je włączyć należy : zalogować się, włączyć film, kliknąć niebieską ikonę CC na dolnym pasku po prawej stronie (patrz zdjęcie poniżej)




CENNIK : na terytorium Polski większość filmów jest za darmo (również w Indiach, Ameryce Łacińskiej, Rosji, Afryce i Rumunii); w innych zakątkach świata (w tym we Francji - snif, snif) dostęp do jednego filmu długometrażowego kosztuje 1,99 euro; w tym roku we Francji, ze względu na prawa autorskie dostępne są i to odpłatnie tylko 3 filmy długometrażowe... szkoda... (ale może pomoże tutaj wtyczka HOLA klik); na szczęście bez problemu można oglądać krótkometrażowe;

UWAGA : podobno filmy nie działają na telefonach, próbujcie więc na komputerach i tabletach

Mam nadzieję, że każdy z Was obejrzy chociaż jeden film :) Liczę również na Wasze komentarze. 
Napiszcie koniecznie, które filmy Was zaintrygowały, wzruszyły, rozbawiły albo zanudziły na śmierć ;)

 BONNE SEANCE! 

9 komentarzy:

  1. Właśnie się wygodnie usadowiłam i zrobiłam herbatkę :) pora włączyć coś francuskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się za to zabiorę, jak znajdę czas :) Aczkolwiek na pewno z napisami, bo moje słownictwo (i gramatyka zresztą też) jest do kitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zacznij od krótkometrażowych? Zawsze znajdzie się wolne 15 minut ;)

      Usuń
  3. a u mnie nie działają za darmo :( tylko 2 krotkometrazowe moge zobaczyc :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obejrzałam już 3 krótkometrażowe, no i w Hiszpanii niestety też kosztuje :( :( :( żaden normalny nie jest gratis. To nic, zapłacę tych kilka euro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krótkometrażowe są duże lepsze, polecam szczególnie "Formalność"
    https://www.wodaiogien.com/french-film-festival

    OdpowiedzUsuń